loading...

دانلود سنتر

ادکلن مردانه خنک بلو فور من Blue For Men قیمت: 200,000 تومان ادکلن مردانه بلو فور من Blue For Men عطری با رایحه ای خنک می باشد که توسط برند RASASI ارائه گردیده است. عطر بلو فور من، رای

farshad karbasi بازدید : 19 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)
ادکلن مردانه خنک بلو فور من Blue For Men
قیمت: 200,000 تومان
ادکلن مردانه بلو فور من Blue For Men عطری با رایحه ای خنک می باشد که توسط برند RASASI ارائه گردیده است. عطر بلو فور من، رایحه ای ایده آل برای استفاده روزمره آقایان است.
عناصر تشکیل دهنده رایحه عطر بلو فور من را نت های پرتغال ماندارین، نعناع، گل یاس، گل شمعدانی، گشنیز، گل رز، فلفل، نت های چوبی و کهربا تشکیل داده اند و رایحه این عطر را غنی نموده اند. عطر Blue For Men رایحه تمیز و پودری دارد و طراوت رایحه اش، آن را انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره آقایان در روزهای گرم سال کرده است.

ادکلنی پر فروش
با رایحه دلپذیر
مناسب برای آقایان
روز و شب
محصول کشور : u.a.e
مناسب برای : مردان
نوع محصول :eau de toulede
۱۰۰ میل
خرید
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟