loading...

دانلود سنتر

فروش ابزار الات و لوازم تخصصی...

farshad karbasi بازدید : 209 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)
دستگاه کیک بک تناسب اندام سرینی باسن
قیمت: 700,000 تومان
دستگاه تناسب اندام سرینی باسن، پشت ران، فیله کمر و شکم برای اولین بار در ایران معرفی می شود. این دستگاه تنها نمونه از این سری و مخصوص باشگاه های پرورش اندام و بدن سازی بانوان می باشد. همچنین با توجه به ابعاد مناسب، دستگاه قابل استفاده در منزل نیز می باشد. دستگاه کیک بک تناسب اندام سرینی باسن، به طور ویژه برای فرم دهی مناسب و تقویت عضلات پشت ران و باسن طراحی گردیده و برای اولین بار توسط فروشگاه اینترنتی کالابیز عرضه می گردد.
  

مشخصات دستگاه کیک بک تناسب اندام سرینی باسن:


نام تمرین: کیک بک باسن
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: سرینی(باسن)
عضلات دیگر: همسترینگ ها
coreEvolution تنها دستگاه مخصوص باسن و تمرین کیک بک می باشد.
سطح تمرین: مبتدی، نیمه حرفه ای، حرفه ای
اولین و قویترین دستگاه تخصصی کیک بک سرینی و پشت
این دستگاه محصول کشور آمریکا می باشد و دارای یک سال گارانتی است.
خرید
farshad karbasi بازدید : 134 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)
هدلایت مولتی کالر RGB V18
قیمت: 550,000 تومان

به زبان ساده، هدلایت به لامپ های نسل جدید خودرو گفته می شود. لامپ های پر نور و قوی که این روز ها مورد توجه بسیاری از صاحبان خودرو قرار گرفته است. نور دهی هدلایت ها بخاطر بهره گیری از تکنولوژی ال ای دی و اس ام دی، قوی و در عین حال نسبت به لامپ های مشابه مانند زنون از مزیت هایی برخوردار است.
   


هدلایت مناسب برای شما کدام است؟


هدلایت ها را می توانید در کاسه چراغ جلو و پروژکتور های داخل سپر استفاده کنید. همانطور که می دانیم در هر خودرویی دو جهت نور که به آن ها نور بالا و نور پایین گفته می شود وجود دارد. خودرو های امروزی از پروژکتور های داخل سپر نیز به جهت بهتر کردن کیفیت نور دهی نیز بهره می برند. هر کدام از موارد گفته شده دارای یک سوکت خاص و یک طراحی منحصر به فرد برای قرار گرفتن پایه ی لامپ هستند. به این دو عامل مختصرا “پایه” می گویند.

خرید
farshad karbasi بازدید : 20 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)
دستگاه حضور و غیاب توسان Toosunمدل فقط اثرانگشت
قیمت: 1,260,000 تومان
دستگاه حضور و غیاب توسان با تکنولوژی روز دنیا و خلاقیت ناب ایرانی طراحی و تولید شده است.

بیش از ربع قرن تجربه و تخصص در زمینه تولید دستگاه های حضور و غیاب منجر به تولید دستگاهی قدرتمند و زیبا با امکاناتی وسیع گشت. این اولین دستگاه حضور و غیاب تولید ایران است که صفحه کلید لمسی را جایگزین صفحه کلید های قدیمی نموده است. 



مشخصات دستگاه حضور و غیاب توسان:
♦ صفحه نمایش تمام رنگی دارای زبان‏ های فارسی و انگلیسی
♦ قابلیت کارکرد با تمامی کارت های مایفر و بدون تماس
♦ صفحه کلید لمسی خازنی دارای عمر بالا نسبت به صفحه کلیدهای فشاری
♦ قابلیت ذخیره انرژی توسط روشنایی LCD بصورت اتوماتیک
♦ ظرفیت حافظه 5 میلیون رکورد (قابل ارتقا بر حسب تقاضا)
♦ امکان انتقال اطلاعات توسط حافظه Flash برای سازمان هایی که امکان کابل کشی در آنجا وجود ندارد
♦ امکان دریافت Dynamic IP از DHCP Server
♦ امکان برقراری ارتباط از طریق پورت های RS232 و LAN
♦ خروجی رله جهت اتصال به قفل برقی، درب اتوماتیک و ...


 


ویژگی ها






نام : TOOSUN (توسان)

کشور سازنده : ایران

مدل : فقط اثر انگشت

ساخت شرکت : غدیر


مشخصات اصلی



حالت شناسایی : اثر انگشت

ضد آب و گرد و غبار :

مالتی کنترل :




ظرفیت



حداکثر کاربر( 1:1) : 2 میلیون کاربر (قابل ارتقا)

حداکثر کاربر( 1:N) : 2 میلیون کاربر (قابل ارتقا)

حداکثر نمونه ( 1:1) : 4500 اثر انگشت

حداکثر نمونه ( 1:N) : 4500 اثر انگشت

حداکثر رکورد( لاگ تردد) : 5 میلیون (قابل ارتقاء


ارتباطات



WiFi :

TCP/IP :

RS-485 :

RS-232 :

Wiegand :

Input :

Relay : رله 1 و رله 2

USB :

SD Card Slot :


سخت افزار



پردازنده : 32-bit ARM7

حافظه : 2 گیگابایت Micro SD با قابلیت ارتقاء

LCD : رنگی 3.5 اینچی

LED :

دمای عملکرد : 20- تا 50- درجه سانتی گراد

منبع تغذیه : 8 تا 16 ولت DC یا AC

PoE :

ابعاد : 50×170×170 میلیمتر

کلید عملیاتی : چهار عدد


نرم افزار



clock 1.5 :

Biostar 1.8 :


سایر مشخصات محصول



منوی انگلیسی :

منوی فارسی :

دقت اسکنر اثر انگشت : 500DPI - SUPREMA

گارانتی : 18 ماه

خدمات پس از فروش : 10 سال


شرکت حضور و غیاب رایان

خرید
farshad karbasi بازدید : 20 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)
تستر ادکلن امواج هانر Amouage Honour مردانه
قیمت: 350,000 تومان
عطر ادکلن آمواج هانر مردانه-Amouage Honour عطری است تند و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آمواج هانر-Amouage Honour عطری است مردانه و جذاب.
عطر ادکلن آمواج هانر مردانه-Amouage Honour، الهام گرفته از داستان تراژدی خانم باتر فلای که با مردی آمریکایی ازدواج کرد و ۳ سال متوالی برای برگشتن او صبر کرد ولی سرانجام در آخرین اجرای اپرا اقدام به خودکشی کرد، می باشد. ترکیب مردانه ، قوی ، کلاسیک ، تند و دودی این عطر سمبلی از پسر خانم باتر فلای است. از جمله مواد موثر بکار رفته در هرم بویایی این عطر می توان به انواع فلفل ها ، گرمی بخور خوشبو و نت های چوبی اشاره کرد. بطری Honor رنگ صدفی روشنی دارد. روی این بطری نشان تجاری آمواژ با رنگ طلایی و به‌صورت برجسته دیده می‌شود. درپوش بطری به رنگ طلایی بوده و به‌خوبی روی شیشه‌یHonor سوار شده است. یک نگین کوچک روی درپوش کار شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. روی گردن فلزی بطری، نام Honor به زیبایی هرچه‌تمام‌تر حک شده و خودنمایی می‌کند. به‌محض اولین اسپری از آمواژ Honor روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی فلفل صورتی و فلفل سیاه خواهید شد. این ترکیب اکیداً فلفلی و تند، هیجان و انرژی فراوانی را با خودش به همراه می‌آورد. در ادامه و پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جانشین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از گل شمعدانی، صمغ درخت لامی و جوز هندی ساخته شده‌اند. بوی تند و گرم این نت‌های شیرین انرژی و حرارت را در شما بیشتر می‌کند. با گذشت مدت‌زمانی طولانی نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از علف وتیور، وانیل، گیاه پاتچولی، چوب سدر ویرجینیا، مشک، بخار معطر و دانه‌ی تونکا تشکیل می‌شوند.

    رایحه اولیه : فلفل صورتی – فلفل سیاه
    رایحه میانی : گل شمعدانی – رزین – جوز هندی
    رایحه پایه : خس خس – مشک – نعناع هندی – سدر – بخور خوشبو – لوبیا تونکا
خرید
farshad karbasi بازدید : 61 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)
قفل رمزی برای درب ساختمان، اتاق، پارکینگ
قیمت: 533,000 تومان



چند بار پیش آمده که بخاطر فراموش نمودن کلید، پشت درب مانده باشید

دربهای کنترل از راه دور مثل درب پارکینگ ساختمانها معمولا یک ریموت جهت هر واحد دارند و ساخت ریموت دوم نیز هزینه در بر دارد و برای همه افراد خانواده امکان پذیر نیست، و به همین خاطر از یک کلید معمولی استفاده می شود تا بتوان بدون ریموت نیز درب پارکینگ را باز نمود، اما حمل کلید نیز خود مشکل است گذشته از اینکه کنترل درب پارکینگ با کلید معمولا در داخل ساختمان واقع است و ابتدا باید وارد ساختمان شوید و سپس درب پارکینگ را باز نمایید، در اینجاست که وجود یک قفل رمزی می تواند کمک بزرگی باشد به صورتی که در کنار درب پارکینگ و بیرون ساختمان نصب شده، ضمن اینکه می تواند همزمان داخل هم یک کی برد نصب شود و فقط با به خاطر سپردن یک رمز می توانید درب پارکینگ را باز نمایید.




این قفل به آسانی قابل نصب بر روی درب ورودی منزل شما نیز می باشد و می تواند درب باز کن شما را با استفاده از یک رمز به کار اندازد، همچنین از این قفل می توان جهت هر نوع کاربرد دیگر باز نمودن درب کشو، قفسه، کمد، ویترین مغازه، صندوق، اتومبیل و ... استفاده نمود، ضمنا تنها کسی می تواند رمز را تغییر دهد که رمز قبلی را داشته باشد.

قفل مورد نظر با استفاده از یک میکروکنترولر و با استفاده از یک برنامه پیشرفته کامپیوتری کنترل می شود و دارای ضریب ایمنی بالایی می باشد و حتی باز کردن صفحه کلید قفل توسط شخص غیر مجاز نیز کمکی به باز شدن درب نمی کند و به جهت ایمنی بیشتر و اینکه کسی با امتحان رمزهای مختلف نتواند به رمز درب دست پیدا نماید پس از هر چهار مرتبه ورود رمز اشتباه سیستم به مدت یک دقیقه غیر فعال شده و هیچ رمزی حتی رمز صحیح را قبول نمی کند و آلارم هشدار دهنده نیز پخش خواهد کرد که این کار امکان امتحان رمزهای مختلف را برای شخص غیر مجاز عملا غیر ممکن می سازد، ضمنا سیستم ورود و تغییر رمز به نحوی می باشد که ضمن کاربرد راحت و آسان، اگر کسی با آن آشنایی نداشته باشد صرف فشردن دکمه های صفحه کلید حتی با دانستن رمز صحیح نیز نمی تواند درب را باز نماید و یا رمز را تغییر دهد.




در اکثر قفلهای رمزدار، کل سیستم قفل و دستگاه الکترونیکی و کی پد مربوطه در یک پکیج یا قاب قرار دارد که سارق می‌‌تواند با دستکاری و باز نمودن یا تخریب دستگاه به مکان مورد نظر نفوذ نماید، اما به دلیل مجزا بودن قسمت کی برد و کنترلر اصلی در این قفل، امنیت آن بسیار بالا می‌باشد زیرا سارق به قسمت اصلی مدار دسترسی نداشته و درون کی پد نیز چیزی چند رشته سیم وجود ندارد.


این دستگاه کنترلر قفل رمزی بوده که می‌تواند هر دستگاه برقی با ولتاژ پایین یا بالا را بار رمز قطع یا با رمز وصل نماید، ضمنا خروجی رله آن به دو صورت لحظه ای جهت استفاده در درب ورودی ساختمان، درب اتاقهای داخلی و ... و نیز به صورت دائمی برای کاربردهای خاص مثلا روشن نمودن کامپیوتر یا وسایل دیگر با رمز می‌باشد


با استفاده از قفلهای برقی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، می توانید از آن برای درب اتاق، واحد و ... استفاده نمایید البته قفل برقی می‌بایست جداگانه تهیه گردد


کاربرد بسیار راحت و در عین حال امن و مطمئن


دارای آلارم هشدار دهنده و قطع عملکرد در مواقعی که شخصی بخواهد رمزهای مختلف را آزمایش کند.


امکان تامین برق 12 ولت برای وسایلی نظیر کشنده درب باز کن که روی درب ورودی ساختمان نصب است.


کی پد دستگاه در برابر ضربه و آب بسیار مقاوم است و از جهت ایمنی، باز نمودن آن نیز به سختی امکان پذیر می‌باشد.


قابل استفاده در محیط های صنعتی دارای نویز




1.  در صورت قطع برق چه باید کرد ؟


در صورت قطع برق به راحتی می‌توانید درب را با کلید باز نمایید، همچنین امکان استفاده از باتری بکاپ با هزینه جداگانه وجود دارد که باید پیش از خرید این مورد را مشخص نمایید.

   

2.  اگر رمز قفل را فراموش کردم چه کاری باید انجام دهم ؟


به علت امنیت بالای قفل در صورت فراموشی رمز، تنها راه باز کردن درب با کلید و سپس باز نمودن دستگاه مادر و ارسال آی سی اصلی پردازنده دستگاه به شرکت یا خرید یک آی سی جدید می‌باشد، که البته در ابتدای خرید نیز می‌توانید آی سی یدکی را هم سفارش دهید.

خرید
farshad karbasi بازدید : 25 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)
سرور مدل HPE ProLiant ML30 Gen9
قیمت: 4,200,000 تومان

سرور مدل HPE ProLiant ML30 Gen9، جدید ترین سرور ایستاده شرکت hpe که از پردازنده های سری E3-1200 V5 پشتیبانی می کند.


این دستگاه از سری پردازنده های زئون E3-1200 v5 و همچنین CORE i3 و PENTIUM پشتیبانی می کند و دارای چهار درگاه هارد با اندازه 3.5 اینچ بوده که این امکان را میدهد تا 32 ترابایت از آن بهره گرفت دستگاه ML30 تا 64 گیگ رم از سری 2133 DDR4 مگاهرتز به همراه ارور چکینگ را پشتیبانی می کند.

HPE ProLiant ML30 Gen9 Server


یکی دیگر از امکانات این دستگاه داشتن تکنولوژی iLO بوده که امکان دسترسی کامل این دستگاه را از راه دور میدهد که مناسب برای سرور های است که نیاز مبرم بر مانیتورینگ آن ندارد . استفاده از کارتهای متنوع شامل کارت های گرافیک و کنترلر های شبکه و هارد در این سرور امکان پذیر می باشد .

این دستگاه با داشتن کنترلر B140i امکان نصب RAID 5 با هارد SATA را برای این مدل از دستگاه فراهم کرده که تفاوت بسیار هوشمندانه ای به نسبت مدل قبلی خود یعنی ML310 دارد .


ویژگی های سیستم:


Processor family Intel® Xeon® E3-1200 product family; Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family; Intel® Core™ i3; Intel® Pentium® Number of processors 1 Processor core available 4 or 2 Form factor (fully configured) 4U Power supply type (1) Multi-output Expansion slots (4) Maximum - For detail descriptions reference the QuickSpec


حافظه :


Memory, maximum 64GB Memory slots 4 DIMM slots Maximum Memory type DDR4 UDIMM


ذخیره سازی :


Drive description (4) LFF SAS/SATA/SSD or (8) SFF SAS/SATA/SSD Hot plug and/or Non-hot plug, depending on model


کارت های کنترل :


Network controller 1Gb 332i Ethernet Adapter 2 Ports per controller Applicable to all models Storage controller Dynamic Smart Array B140i or Smart Array P440 or Depending on model


ابعاد و وزن :


Dimensions (W x D x H) 17.5 x 47.52 x 36.82 cm (6.89 x 18.71 x 14.5 in)


Weight 18.96 kg (41.8 lb)


مدیریت سرور :


Infrastructure management iLO Management Engine, Insight Control


Cpu  :


E3-1220v5, E3-1230v5, E3-1240v5, E3-1270v5, E3-1240Lv5


HP ProLiant ML30 Gen9



Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family

E3-1220v5, E3-1230v5, E3-1240v5, E3-1270v5, E3-1240Lv5

Processor family

1

Number of processors

2or 4 

Processor core available

HPE Dynamic Smart Array B140i Controller

Storage controller

Maximum Capacity 

The server supports up to 64GB (4 x 16GB) for Unbuffered DIMMs

Memory, maximum

4 DIMM slots

Memory slots

DDR4 (DDR4-2133MHz) Unbuffered 

Memory type

4 LFF SATA HDD cage; includes 4 LFF hard drive blanks

 8SSF hot-plug drive bays

Storage Drive description

Four (4) PCIe expansion slots

Expansion slots

HPE Ethernet 1Gb 2-port 332i Adapter

Network controller

HPE 350W ATX-Gen9 Power Supply FIO Kit

HPE 460W Redundant Power Supply

Power supply type

Micro ATX Tower 4U

Form factor

14.5″ (36.82cm) Height x 6.89″ (17.5cm) Width x 18.71″ (47.52cm) Length

DIMENSIONS AND WEIGHT



 برچسب ویژه : فروش سرور اچ پی , فروش سرور HP , سرور اج پی , سرور HP , سرور ML30 v5
خرید
farshad karbasi بازدید : 25 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)
دستگاه حضور و غیاب توسان مدل کارت و اثر انگشت
قیمت: 1,500,000 تومان

دستگاه حضور و غیاب توسان مدل کارت و اثرانگشت
دستگاه حضور و غیاب توسان با تکنولوژی روز دنیا و خلاقیت ناب ایرانی طراحی و تولید شده است.


بیش از ربع قرن تجربه و تخصص در زمینه تولید دستگاه های حضور و غیاب منجر به تولید دستگاهی قدرتمند و زیبا با امکاناتی وسیع گشت. این اولین دستگاه حضور و غیاب تولید ایران است که صفحه کلید لمسی را جایگزین صفحه کلید های قدیمی نموده است. 



مشخصات دستگاه حضور و غیاب توسان:
♦ صفحه نمایش تمام رنگی دارای زبان‏ های فارسی و انگلیسی
♦ قابلیت کارکرد با تمامی کارت های مایفر و بدون تماس
♦ صفحه کلید لمسی خازنی دارای عمر بالا نسبت به صفحه کلیدهای فشاری
♦ قابلیت ذخیره انرژی توسط روشنایی LCD بصورت اتوماتیک
♦ ظرفیت حافظه 5 میلیون رکورد (قابل ارتقا بر حسب تقاضا)
♦ امکان انتقال اطلاعات توسط حافظه Flash برای سازمان هایی که امکان کابل کشی در آنجا وجود ندارد
♦ امکان دریافت Dynamic IP از DHCP Server
♦ امکان برقراری ارتباط از طریق پورت های RS232 و LAN
♦ خروجی رله جهت اتصال به قفل برقی، درب اتوماتیک و ...

خرید
farshad karbasi بازدید : 16 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)
سرور HP ProLiant DL380 Gen9
قیمت: 8,500,000 تومان

سرور HP ProLiant DL380 G9 قابلیتهای بسیار زیادی در نظر گرفته شده است که از جمله می توان پشتیبانی از سی پی یو های سری E5-2600 V4   CPU Intel Xeon سری 2600 v4 با قابلیت پشتیبانی از 22 هسته و همچنین پشتیبانی از حافظه های سری DDR4 و قابلیت نصب در 24 شکاف مموری نام برد 1.5TB ram DDR4+120TB Hard پشتیبانی کند.


خرید سرور HP ProLiant DL380 G9 تواناییهای ارزشمندی را برای شما به ارمغان خواهد آورد که یکی از آن موارد  امکان انتقال دیتا با سرعت 12Gb/s می باشد که به عنوان یکی از نقطه های تفاوت آن با نسل قبلی یعنی HP ProLiant DL380p G8 طلقی می گردد .


سرور  HP DL 380 G9 که به خاطر ویژگیهای خاص و قیمت بسیار مناسب از سرور های پرفروش در ایران است و در غالب دیتا سنتر ها و شرکت های بزرگ و کوچک از این مدل خاص بیشتر استفاده می شود.


پردازنده جدید Intel Xeon E5-2600 v4


Intel Xeon E5-2600 v4


E5-2699 v4,E5-2698 v4,E5-2697 v4,E5-2697A v4,E5-2695 v4,E5-2690 v4,E5-2687W v4,E5-2683 v4,


E5-2680 v4,E5-2667 v4,E5-2660 v4,E5-2650 v4,E5-2650L v4,E5-2643 v4,E5-2640 v4,E5-2637 v4,


E5-2630 v4,E5-2630L v4,E5-2623 v4,E5-2620 v4,E5-2609 v4,E5-2603 v4

خرید
farshad karbasi بازدید : 18 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)
محرک، اکچویتور الکتریکی شیرهای بالونی یا گازی
قیمت: 1,500,000 تومان

- اکچویتور، محرک الکتریکی یا Electric Actuator بر روی شیرهای بالونی، گازی سه تکه و دو تکه حداکثر 2 اینچی نصب می شود.


- این محصول با نیروی چرخشی موتور گیربکس قوی در عرض 2/5 ثانیه با چرخش 90 درجه شیر را بطور کامل باز یا بسته می کند.


- یک سال گارانتی بدون قید و شرط برای شیر برقی ارایه می شود و ده سال خدمات ارزان قیمت.


- افتخار ما این است که یک محصول ایرانی را تقدیم صنعت کشور می کنیم و می دانیم که هر روز باید بهتر شود.


- ولتاژ تغذیه 24 ولت (AC or DC ) با جریان 2 آمپر مدل ARV100 نیاز دارد و مدل ARV101 با ولتاژ 220 ولت کار می کند.


- فرمان باز و بسته کردن شیر توسط سه سیم GND , OPEN , CLOSE انجام می شود.


- این Actuator تست های الکتریکی و دینامیکی را کاملا پشت سر گذاشته و از لحاظ کیفیت کارکرد حرفی برای گفتن دارد.

خرید
farshad karbasi بازدید : 16 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)
جاروبرقی صنعتی 3 موتوره آب و خاک مدل 103WD
قیمت: 1,200,000 تومان
جاروبرقی صنعتی 3 موتوره آب و خاک مدل 103WD

مکنده فوق العاده قوی توسط الکتروموتورهای صنعتی سایکلون با قابلیت کاربرد ترو خشک در مدلهای 1- 2- 3

موتوره . طراحی صنعتی زیبا و مقاوم . در ابعاد و وزن مناسب . با حداقل صدا . جهت استفاده در ادارات .

کارخانجات . مساجد . کارواشها . مدارس . آشپزخانه های صنعتی . بیمارستانها . مجتمع های مسکونی و تجاری و ...........


مزایای جاروبرقیهای صنعتی طوس نظیف ایرانیان


1-    جمع آوری مایعات و زباله خشک در مخزن استیل
2-    فیلتر قابل شستشو از جنس نبافته با لایه های داخلی نمدی
3-    تنظیم قدرت مکش با کلیدهای جداگانه برای هر موتور
4-    قابلیت نصب بردهای اتوماتیک
5-    جابجایی و حمل آسان توسط کالسکه فوق العاده شکیل و محکم با رنگ پودری استاتیک
6-    دارای لوازم و تجهیزات متنوع و کاربردی

مشخصات فنی جاروبرقیهای صنعتی 3 موتوره آب و خاک مدل 103wd  با برند طوس

1-    قدرت واقعی موتورها                          3900 وات واقعی
2-    ظرفیت مخزن                                    100 لیتر
3-    جنس مخزن                                      استیل براق
4-    طول لوله های خرطومی                      2/5 متر
5-    طول کابل                                         10 متر
6-    فشار مکش                                       2400 میلی متر آب
7-    نوع موتور                                       AEG
8-    مدت ضمانت                                     12 ماه
9-    خدمات پس از فروش                           15 سال

خرید
farshad karbasi بازدید : 10 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)
مانومتر دیجیتالی تفاضلی مدل AZ8230
قیمت: 2,100,000 تومان

مانومتر دیجیتالی تفاضلی مدل AZ8230 محصول شرکت AZ Instrument تایوان می باشد.


این مانومتر بیش از 15 سال است که در صنعت ایران استفاده می شود و کاربران از محصول رضایت داشتند.


موارد استفاده آن در اندازه گیری میزان فشار هوا یا گاز در صنایع پنوماتیک ، مخازن تحت فشار ، مفصلهای مخابرات می باشد.


 


مشخصات فنی محصول:


- رنج اندازه گیری 0 الی 2000 میلی بار یا 0 الی 30 psi


- مقدار فشار را میتواند با 11 واحد مختلف نشان دهد از جمله bar , mbar , psi , mmHg , KPa , inHg


- زمان پاسخ دهی 0.5 ثانیه


- قابلیت تنظیم کالیبراسیون داخلی


- نور زمینه صفحه نمایش


- بهمراه جعبه مخصوص ضد ضربه و باطری و دو عدد شیلنگ سیلیکونی 30 سانتی متری

خرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟